Systemy bezpieczeństwa i ocena ryzyka
W związku z podjęciem współpracy z Polskim Biurem Ekspertów i Rzeczoznawców Bezpieczeństwa oferujemy opracowywanie i wdrożenie:
- „Zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej” (art. 250 ustawy)
- „Programu zapobiegania awariom” (art. 251 ustawy)
- „Systemu Bezpieczeństwa” (art. 252 ustawy)
- „Raportu Bezpieczeństwa” (art. 253 ustawy)
- „Wewnętrznego Planu Operacyjno – Ratowniczego” (art. 261 ustawy)
Zadania te realizowane będą przez zespół niezależnych ekspertów i rzeczoznawców, z odpowiednimi uprawnieniami.
Eksperci i rzeczoznawcy współpracujący z Biurem to wysoko kwalifikowana kadra techniczna, posiadająca długoletni staż pracy w centralnych jednostkach ochrony przeciwpożarowej, inspekcji pracy oraz ochrony środowiska.
Wyżej wymienione zadania zostaną zweryfikowane przez Radę Konsultacyjno – Weryfikacyjną.
Dokumenty bezpieczeństwa wymagane w zakładach o zwiększonym ryzyku (ZZR):
- klasyfikacja i zaliczenie zakładu do odpowiedniej kategorii
- zgłoszenie zakładu do PSP
- program zapobiegania awariom
Dokumenty bezpieczeństwa wymagane w zakładach o dużym ryzyku (ZDR):
- Klasyfikacja i zaliczenie zakładu do odpowiedniej kategorii
- Zgłoszenie zakładu do PSP
- Program zapobiegania awariom
- System Bezpieczeństwa
- Raport o bezpieczeństwie
- Wewnętrzny Plan Operacyjno-Ratunkowy